مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-17سياسي

استفاده از زنان در عرصه های مدیریتی همواره مورد تاکید دولت است


استفاده از زنان در عرصه های مدیریتی همواره مورد تاکید این دولت بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور کشورمان بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان حوزه زنان و خانواده که به صورت محدود حضوری و ارتباط ویدئو کنفرانسی انجام شد، اظهار داشت: استفاده از زنان در عرصه های مدیریتی همواره مورد تاکید این دولت بوده است و علاقمند بودم که وزیر زن هم در کابینه داشته باشیم اما توانم محدود بود و نشد، البته امروز دو معاون رییس جمهور از میان زنان توانمند هستند.

وی با بیان اینکه یکی از معیارهای دین مبین اسلام این بوده است که زنان در جایگاه متعالی خودشان قرار بگیرند، گفت: یکی از افتخارات انقلاب اسلامی هم همین است و آزاد بودن فعالیت زنان و داشتن فرصت لازم برای بروز دادن استعدادها و توانمندی هایشان از ویژگی های نظام اسلامی است.

روحانی گفت: شاید امروز یکی از شاخص هایی که برای هر حکومتی ذکر شود، این است که زنان در آن جامعه چگونه هستند؟ این یک سوال جهانی است؟ یعنی ما وقتی می خواهیم درباره یک تمدن، کشور، نظام و انقلابی بحث کنیم یکی از سوالات ما این است که در این جامعه زنان دارای چه شرایطی هستند؟ آیا فعالیت خانم ها آزاد است و فرصت لازم برای اینکه در آن جامعه استعداد، دانش و هنر خود را بروز دهند، آزاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از زنان در عرصه های مدیریتی همواره مورد تاکید دولت است

استفاده از زنان در عرصه های مدیریتی همواره مورد تاکید دولت است