مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-17ورزشي

درخشش کشتی گیران لرستانی درآسیا


فرید بهرامی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد اظهار داشت: امسال برای اولین بار در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا دو کشتی گیر لرستانی دوبنده تیم ملی را در این مسابقات پوشیدند.

وی با بیان اینکه علیرضا سرلک و مرتضی قیاسی در وزن های 57 و 65 کیلیو گرم در این مسابقات حضور داشته اند، افزود: این دو وزن جزو اوزان المپیکی کشتی آزاد بوده و در صورت کسب موفقیت توسط این افراد احتمال حضور آنها در مسابقات المپیک توکیو زیاد می شود.

رییس هییت کشتی لرستان بیان کرد: امروز در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل روزگلدی سیداف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و  در دور بعد با نتیجه 3 بر صفر از سد محمد بیلال از پاکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد همچنین  سرلک در این مرحله مقابل یوتو تاکشیتا از ژاپن با نتیجه 5 بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.

بهرامی با اشاره به اینکه در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 کریم حوجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد، تصریح کرد:  وی در دور بعد مقابل علی بیک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

قیاسی در این مرحله مقابل تاکوتو اوتوگورو قهرمان جهان از ژاپن با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کشتی گیران لرستانی درآسیا

درخشش کشتی گیران لرستانی درآسیا