مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-17پزشكي

اختصاص 1600 تخت برای بیماران کرونایی در مازندران


معاون درمان علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هزار و 600 تخت در بیمارستان های دولتی و غیردولتی برای درمان بیماران کرونایی در استان اختصاص داده شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دکتر تورج اسدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعدازظهر امروز طی گفت وگویی با بیان اینکه هزار و 304 بیمار کرونا یی تا دیروز جمعه 27 فروردین در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه بستری بودند، گفت: هزار و 600 تخت در بیمارستان های دولتی و غیردولتی برای درمان بیماران کرونایی در استان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه بر حسب افزایش بیماران تعداد تخت ها افزایش خواهد یافت، گفت: حتماً باید در نظر داشته گرفت که تعداد تخت در مازندران محدود است و با افزایش بیماران از یک میزان مشخص، با کمبود تخت مواجه شده و مراقبت از بیماران نیز دشوار خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پاسخ به اینکه آیا بیمارستان صحرایی در مازندران دایر خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: اگر وضعیت در حالت بحرانی قرار گیرد و تعداد بیمار از ظرفیت موجود در بیمارستان ها افزایش پیدا کند بدیهی است که باید از بخش های خارج از بیمارستانی در قالب بیمارستان صحرایی یا  فضاهای درمانی بخش های مختلف خصوصی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1600 تخت برای بیماران کرونایی در مازندران

اختصاص 1600 تخت برای بیماران کرونایی در مازندران