مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-17سياسي

فعالیت 2500 آمر به معروف در محلات قم


دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله قم گفت: تا به امروز دو هزار و 500 نفر آموزش های لازم را در حوزه ترویج امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه دینی سپری کرده و درحال انجام فعالیت های فرهنگی در محلات هستند.

- ایسنا/قم دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله قم گفت: تا به امروز 2500 نفر آموزش های لازم را در حوزه ترویج امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه دینی سپری کرده و درحال انجام فعالیت های فرهنگی در محلات هستند.

مهدی بابایی، دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله قم، در دیدار اعضای قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم با آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان، از ساماندهی بیش از دو هزار و 500 نفر در شبکه امر به معروف و نهی از منکر استان قم و آموزش کامل این افراد خبر داد و عنوان کرد: این افراد با محوریت محلات در حال پیگیری فعالیت های فرهنگی و ترویجی خود هستند.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای قرارگاه ثارالله، ایجاد مراکز تحکیم خانواده و خانه های سبز با محوریت ترویج سبک زندگی اسلامی است که با نگاه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری تدوین شده و در 60 نقطه استان قم نیز دفتر خانه های سبز ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2500 آمر به معروف در محلات قم

فعالیت 2500 آمر به معروف در محلات قم