مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-17اقتصادي

دلایل گرانی جوجه یکروزه


در حالی که برخی از تولید کنندگان معتقدند در سایه نبود نظارت، بخش زیادی از جوجه های تولیدی به صورت غیرقانونی از کشور خارج می شود و همین عامل باعث افزایش قیمت جوجه یکروزه شده است، - دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه می گوید ممکن است قاچاق جوجه به دلیل اختلاف نرخ ارز در آن طرف مرزها باعث التهاب بازار شده باشد اما دلیل اصلی افزایش قیمت جوجه یکروزه بالا رفتن هزینه های تولید است.

محمدرضا صدیق پور در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به چرایی افزایش قیمت جوجه یکروزه، گفت: همانگونه که هزینه های تولید مرغ بالا رفته، جوجه یکروزه نیز از گزند افزایش هزینه های تولید در امان نبوده است.

وی ادامه داد: در جلساتی که در تنظیم بازار وزارت جهادکشاورزی با حضور تشکل های تولید کننده مرغ گوشتی داشتیم اعلام کردیم که قیمت مصوب 4200 تومان برای جوجه یکروزه قیمت سال گذشته است و بایستی این نرخ در سال جدید اصلاح شود.

در حقیقت قیمت پیشنهادی ما 5200 تومان بود.

اما به دلیل ایجاد آرامش در بازار مرغ تنها قیمت مصوب مرغ را افزایش دادند و قرار شد اصلاح قیمت مصوب جوجه یکروزه به زمان دیگری موکول شود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه با اشاره به اینکه وقتی قیمت مصوب مرغ را افزایش دادند افزایش قیمت جوجه یکروزه هم در آنالیز قیمت مرغ لحاظ شد،اضافه کرد: در حال حاضر واحدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل گرانی جوجه یکروزه

دلایل گرانی جوجه یکروزه