مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-17سياسي

قرآن کریم، واپسین سنگر دختر مظلوم روستایی


نرگس، دختر روستایی درحالی که غرق در مشکلات ریز و درشت است اما انس با قرآن سبب شده بتواند با عزت، به زندگی آبرومندانه خود ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، 40 عید را به چشم دیده است، روزهایی که اغلب در سختی و تنگنا گذشته اما همواره طی این مدت با سنگ صبورش، مشکلات و سختی ها را گذرانده است.

نرگس ما در خانواده ای پرجمعیت و مذهبی در روستای وراوی دیده به جهان گشود، 6 خواهر و سه برادر با کارگری ساده پدر، سبب شده بود از همان ابتدا فرزندان با رنج و سختی بزرگ شوند.

به گفته خودش از همان دوران کودکی پدر، فرزندان را با قرآن و احکام دین مبین اسلام آشنا می کرد تا در مواقع سختی و مشکلات، پناهگاهشان باشد و در این زمینه موفق شده است.

بزرگتر که شد برای انس بیشتر با قرآن تصمیم به حفظ آن گرفت و برای تحقق این خواسته خود، حرف ها و سختی هایی را همچون دوری و غربت از خانواده و کنایه های مردم را به جان خریده است.

از علاقه شدیدی که نسبت به قرآن پیدا کرده بودم، برای گذراندن دوره های حفظ مجبور به دوری از خانواده برای چندین روز متوالی بودم اما برای رسیدن به هدفم که حفظ قرآن بود، بدون هیچ گلایه ای تحمل می کردم.

با نمرات بسیار خوب توانسته بود مدرک دیپلم خود را اخذ نماید اما با وجود علاقه ای که به ادامه تحصیل داشت، هزینه ها مانع از ورودش به دانشگاه و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن کریم، واپسین سنگر دختر مظلوم روستایی

قرآن کریم، واپسین سنگر دختر مظلوم روستایی