مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-17سياسي

رنگ بندی خوزستان تغییر نکرده است / اختیار دورکاری بخش اعظم کارکنان ادارات


فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در شهرهای قرمز، فعالیت ادارات با یک سوم انجام می شود اما به مدیران کل دستگاه های اجرایی اختیاراتی داده ایم که بر حسب نیاز می توانند با 10 درصد کارکنان نیز فعالیت کنند و می توانند بخش اعظم .

- فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا خبر داد رنگ بندی خوزستان تغییر نکرده است / اختیار دورکاری بخش اعظم کارکنان ادارات ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در شهرهای قرمز، فعالیت ادارات با یک سوم انجام می شود اما به مدیران کل دستگاه های اجرایی اختیاراتی داده ایم که بر حسب نیاز می توانند با 10 درصد کارکنان نیز فعالیت کنند و می توانند بخش اعظم کارکنان را به دورکاری بفرستند تا بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و همراهی مردم از این شرایط عبور کنیم.

ولی اله حیاتی در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (28 فروردین ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: همچنان اعمال تمام محدودیت ها به قوت خود ادامه دارد و تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی نیز به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هیچ تغییری در رنگ بندی شهرهای استان خوزستان رخ نداده است بنابراین از عموم مردم خوزستان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ بندی خوزستان تغییر نکرده است / اختیار دورکاری بخش اعظم کارکنان ادارات

رنگ بندی خوزستان تغییر نکرده است / اختیار دورکاری بخش اعظم کارکنان ادارات