مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-17اقتصادي

آشنایی با شرکت فولاد کاویان


شرکت فولاد کاویان بیش از 4 دهه قبل فعالیت خود را با خرید و راه اندازی ماشین آلات به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش آهن آلات و خدمات مرتبط مانند انواع برشکاری ورق را از سه دهه گذشته آغاز نمود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فولاد کاویان ، در بازار آهن که اطلاعات نقش بسزایی در خرید موفق آهن آلات دارد.

این امر نیاز به داشتن قیمت روز آهن آلات به صورت دقیق و منظم است از کف بازار آهن است, که شرکت فولاد کاویان در سال 93 تصمیم به راه اندازی سایت قیمت آهن آلات نمود که راه گشای داشتن خرید آهن آلات موفق و هوشمندانه برای تمامی مصرف کنندگان آهن آلات و شرکت های سازنده را ایجاد نمایید و سهمی در زمینه ایجاد شفافیت در این بازار آهن داشته باشد.

چرا فولاد کاویان ؟ شرکت فولاد کاویان به دلیل حضور موفق در بازار آهن تهران و عضویت دائم و رسمی اتحادیه آهن و فولاد تهران به عنوان شرکت رسمی در ایران و داشتن بنگاه آهن آلات و جدیدترین دستگاه های مورد نیاز در بازار توانسته در با تجربه چندین دهه خود سهم بزرگی از فروش آهن آلات در ایران و جهان کسب نمایید که در کنار بازرگانی اشراف کاملی نسبت به نیاز مصرف کنندگان نهایی آهن دارد و با توجه به تجربه چندین ساله خود می تواند مشاور مناسبی جهت تامین آهن آلات پروژه ها و کارخانجات تولیدی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با شرکت فولاد کاویان

آشنایی با شرکت فولاد کاویان