مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-17سياسي

پیک چهارم کرونا نتیجه تصمیمات غیرکارشناسی است


عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دولت در مواجه با کنترل کرونا استانداردهای دوگانه دارد و با اقدامات خود و ایجاد دوقطبی های کاذب مردم را در مقابل هم قرار می دهد.

- محمد امین جعفری عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ با اشاره به آغاز موج چهارم مبارزه با اپیدمی مانده است.

وی افزود: شواهد و شنیده ها حاکی از آن است که مبارزه با کرونا همچون سایر بخش های کشور بصورت محفلی و با اعمال سلیقه های غیرکارشناسی و گاهی سیاست زده برخی از اعضای ستاد ملی کرونا مدیریت می شود.

با این رویکرد حکمرانی مرکزگرا و بی توجه به نظرات کارشناسی متخصصان متاسفانه ما مجبوریم بصورت روزانه نظاره گر فقدان چند صد نفر از عزیزانمان باشیم.

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: قصور اول در این مسئله نسبت به ریاست محترم جمهوری است؛ اجرای نظرات غیرکارشناسی ایشان من جمله عدم اعمال محدودیت های مسافرتی در تعطیلات نوروز و سفرهای گردشگری خارجی همچون ترکیه که به گفته دپارتمان تنفسی دانشگاه آنکارا احتمال وجود گونه موتاسیون یافته کووید 19 در این کشور بسیار زیاد بوده است! و بسیاری دیگر از اعمال سلیقه های شخصی در امور تخصصی که موجبات این وضعیت را فراهم آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک چهارم کرونا نتیجه تصمیمات غیرکارشناسی است

پیک چهارم کرونا نتیجه تصمیمات غیرکارشناسی است