مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-17اقتصادي

اولین بوستان کشاورزی شهری ایران در مشهد افتتاح می شود


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از بهره برداری اولین بوستان کشاورزی شهری کشور یا همان «کشت پارک» در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد ، مهدی یعقوبی  از بهره برداری اولین بوستان کشاورزی شهری کشور یا همان کشت پارک در خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: احداث این پروژه در فضایی به وسعت 23 هکتار در حاشیه بزرگراه امام علی(ع)، حدفاصل بلوار دانشجو تا بلوار سید رضی، از سال گذشته آغاز شده و تاکنون پیشرفت فیزیکی 46 درصدی داشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، هدف اصلی این پروژه را توسعه اقتصاد کشاورزی، افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان، اشتغالزایی و زمینه سازی برای گسترش کشت محصولات ارگانیک برشمرد و اظهار کرد: شهروندان می توانند بر اساس ضوابط مشخصی که پس از بهره برداری از این پروژه اعلام خواهد شد، در 2 هکتار از این بوستان شهری که به کشاورزی شهری اختصاص داده شده است، نسبت به کشت محصولات کشاورزی مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 100 میلیارد تومان در حال احداث است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در خردادماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بوستان کشاورزی شهری ایران در مشهد افتتاح می شود

اولین بوستان کشاورزی شهری ایران در مشهد افتتاح می شود