مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-17پزشكي

ژن درمانی روشی نوین برای درمان بیماری های صعب العلاج


حوزه پزشکی به کمک سلول های بنیادی، متحول شده و بسیاری از بیماری های شکست ناپذیر با تکیه بر فناوری های پیشرفته درمان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از و موثر بودن آن پژوهش های متعددی در حال انجام هنوز در دست مطالعه است.

ژن درمانی در حال حاضر فقط برای بیماری هایی که هیچ درمان دیگری ندارند استفاده می شود.

  افق های پیش روی ژن درمانی ژن درمانی توسط پژوهشگران در دست بررسی است تا مشخص شود آیا می تواند برای درمان بیماری ها مورد استفاده قرار گیرد.

تحقیقات فعلی ارزیابی ایمنی ژن درمانی را مورد بررسی قرار داده اند و درباره اینکه ژن درمانی بر روی درمان چه بیماری هایی مؤثر است، تحقیق کرده اند.

قوانین، مقررات و دستورالعمل های جامع برای پیاده سازی روش های مبتنی بر ژن درمانی وجود دارد و محققانی که قصد دارند از این روش در یک کارآزمایی بالینی استفاده کنند، می بایست با استفاده از این دستورالعمل ها کار پژوهشی خود را پیش ببرند.

قبل از انجام هر آزمایش بالینی ژن درمانی، باید این روش به لحاظ ایمنی زیستی تأیید شود تا خطرناک بودن یک پژوهش برای سلامت مورد بررسی و آن روش مورد تایید قرار بگیرد.

با توجه به اهمیت و کاربردهای روزافزون روش های ژن درمانی در پزشکی، شرکت های دانش بنیان و پژوهشگاه های فعال در حوزه سلول های بنیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژن درمانی روشی نوین برای درمان بیماری های صعب العلاج

ژن درمانی روشی نوین برای درمان بیماری های صعب العلاج