مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-17سياسي

ارایه 3500 خدمات قضایی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) گیلان


مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان از ارایه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: در سال گذشته بالغ بر سه هزار و 500 مورد خدمات مختلف حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت حقوقی و معاضدت قضایی در گیلان اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر سه هزار و 500 مورد خدمات مختلف حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان ارائه شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: این کار با رویکرد پیشگیری و توانمندسازی، ارائه مشاوره های حقوقی، تنظیم اظهارنامه، دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه، شرکت در جلسات دادرسی، راهنمایی و حمایت حقوقی برای اجرای احکام و سازش بین اصحاب دعوی و همچنین معرفی مددجویان برای اخذ وکیل معاضدتی از جمله اقدامات حقوقی این نهاد برای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان یکی از مهم ترین اهداف این نهاد را صیانت از بنیان خانواده دانست و افزود: صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده های نیازمند ازجمله اهداف مهم کمیته ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه 3500 خدمات قضایی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) گیلان

ارایه 3500 خدمات قضایی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) گیلان