مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-17اجتماعي

پیش بینی وزش باد همراه با گردوخاک و خسارت برای خراسان رضوی


کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پدیده غالب جوی را برای روز دوشنبه، وزش باد دانست و گفت: در مناطق شمال غرب و شرق استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و با احتمال خسارت و آسیب به سازه های موقت پیش بینی می شود؛ - آیدا فاروقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: از امروز تا اوایل شب بارش های رگباری در شمال غرب خراسان رضوی ادامه دارد و بعد از آن تا اواخر وقت دوشنبه جوی پایدار برای استان پیش بینی می کنیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پدیده غالب جوی را برای روز دوشنبه، وزش باد دانست و گفت: در مناطق شمال غرب و شرق استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و با احتمال خسارت و آسیب به سازه های موقت پیش بینی می شود؛ همچنین در مناطق مرکزی استان شاهد افزایش بارش های رگباری پراکنده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تا الان، در 13 شهرستان جغتای، فریمان، قوچان، کلات، سبزوار، مشهد، چناران، درگز، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، کاشمر و بردسکن بارش باران گزارش شده؛ عنوان کرد: بیشترین میزان بارش در جغتای و قوچان به ترتیب با 15 و 12 میلیمتر ثبت شده است.

فاروقی تغییرات دمایی در خراسان رضوی را از فردا دارای روند افزایشی توصیف کرد و گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 22 درجه سلسیوس پیش بینی شده که فردا با 2 درجه افزایش به 25


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد همراه با گردوخاک و خسارت برای خراسان رضوی

پیش بینی وزش باد همراه با گردوخاک و خسارت برای خراسان رضوی