مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-17اقتصادي

پیله های برای ابریشم شدن/ اشتغالی ارزان و ارزآور


صنعت نوغانداری چند سالی به دلیل نبود تقاضا، رونق این صنعت کمرنگ شد اما به یکباره در چند سال اخیر متقاضیان زیادی برای اشتغال در این صنعت رشد کردند و فعالیت نوغانداری در استان مازندران افزایش پیدا کرد.

- خبرگزاری فارس ـ سرویس اقتصادی این روزها با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و بیکاری که گریبان گری جامعه شده است و چاره ای جز چند شغله بودن برای امرار معاش وجود ندارد، صنعت نوغانداری می تواند به عنوان  شغل دوم در کنار سایر مشاغل دیگر در نظر گرفته شود و نقش به سزایی را در اقتصاد خانوارهای روستایی دارد.

صنعت نوغانداری چند سالی بود به فراموشی سپرده شد و به دلیل نبود تقاضا، رونق این صنعت کمرنگ شد اما به یکباره در چند سال اخیر متقاضیان زیادی برای اشتغال در این صنعت رشد کردند و فعالیت نوغانداری در استان مازندران افزایش پیدا کرد.

 می توان از این حرفه به عنوان یک شغل جانبی در کنار سایر شغل ها یاد کرد که وقت گیر و هزینه بر نیست و درآمد نسبتا کافی برای امرار معاش خانوارها را به دنبال دارد.

  اما موضوعی که در روزهای سخت کرونا یی برای علاقه مندان به این صنعت وجود دارد این است که با توسعه فعالیت های تولید ابریشم، امکان توسعه صنایع بزرگ ابریشم از قبیل نخ کشی و پارچه بافی فراهم شده و حال با شیوع ویروس کرونا باید دید این ویروس آیا به این صنعت خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیله های برای ابریشم شدن/ اشتغالی ارزان و ارزآور

پیله های برای ابریشم شدن/ اشتغالی ارزان و ارزآور