مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-17سياسي

بیش از 3500 مورد خدمات حقوقی به مددجویان گیلانی ارائه شد


در سال گذشته بیش از 3500 مورد خدمات مختلف حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان گیلان ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس اهرابی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه حمایت حقوقی و معاضدت قضایی مددجویان با رویکرد پیشگیری و توانمندسازی انجام می شود، گفت: ارائه مشاوره های حقوقی، تنظیم اظهارنامه، دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه، شرکت در جلسات دادرسی، راهنمایی و حمایت حقوقی برای اجرای احکام و سازش بین اصحاب دعوی و همچنین معرفی مددجویان برای اخذ وکیل معاضدتی از جمله اقدامات حقوقی این نهاد برای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت است.

وی، ادامه داد: در طول سال گذشته بیش از سه هزار و 500 مورد خدمات مختلف حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، تصریح کرد: صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده های نیازمند از جمله اهداف مهم کمیته امداد است.

اهرابی با تأکید بر اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه و دارای مشکلات حقوقی متعددی هستند، گفت: تاکنون 231 وکیل نیکوکار جهت وکالت معاضدتی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اعلام آمادگی کرده و به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3500 مورد خدمات حقوقی به مددجویان گیلانی ارائه شد

بیش از 3500 مورد خدمات حقوقی به مددجویان گیلانی ارائه شد