مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-17اجتماعي

ورود وسایل نقلیه به دره گردشگری توبیرون دزفول ممنوع شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از ممنوعیت ورود وسایل نقلیه به منطقه گردشگری دره توبیرون خبر داد.

- رضا قپانچی پور اظهار کرد: پیرو مصوبه ساماندهی مناطق گردشگری در شهرستان دزفول و به منظور پیشگیری از تخریب محیط زیست در این مناطق، نسبت به نصب تابلوی هشداردهنده در مسیر ورودی دره توبیرون اقدام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، وی با اشاره به حمایت معاونت عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در این باره افزود: با توجه به حضور گسترده وسایل نقلیه در دره گردشگری توبیرون و تهدید جدی تخریب محیط زیست در این منطقه، پس از برگزاری جلسات و پیگیری های متعدد، صبح امروز با همکاری بخشداری سردشت و انجمن زیست محیطی کنکاج، نسبت به نصب تابلوی هشداردهنده عدم ورود وسائل نقلیه اقدام شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول تصریح کرد: بدین وسیله از طبیعت گردان خواهشمند است در صورت انتخاب این منطقه به عنوان مقصد گردشگری، به منظور حفظ و بهره مندی پایدار از محیط زیست به صورت پیاده طی مسیر کنند.

وی افزود: دره گردشگری توبیرون یکی از مناطق بکر و ارزشمند طبیعی واقع در 20 کیلومتری جاده دزفول - سردشت است و از این پس با توجه به اهمیت موضوع، درصورت عدم پایبندی به هشدار اعلام شده و در صورت مشاهده راکبان متخلف، مراتب از طریق مراجع ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود وسایل نقلیه به دره گردشگری توبیرون دزفول ممنوع شد

ورود وسایل نقلیه به دره گردشگری توبیرون دزفول ممنوع شد