مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-17سياسي

خلاقیت ها در حوزه فناوری های مکان محور شناسایی می شود


ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته و سازمان نقشه برداری به منظور «شناسایی»، «صلاحیت سنجی» و «سازمان دهی کارآفرینان، صاحبان ایده، - ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته و سازمان نقشه برداری به منظور شناسایی ، صلاحیت سنجی و سازمان دهی کارآفرینان، صاحبان ایده، نهادها، شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دارای توان علمی و فنی لازم همکاری مشترک خود را آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فناوری های مکان محور مجموعه ای از تخصص های مرتبط با جمع آوری، نگهداری، پردازش، بازیابی و توزیع داده های جغرافیایی یا زمین مرجع است.

این دانش دستاورد پیشرفت های دانش انفورماتیک در مهندسی نقشه برداری و علوم زمین محسوب می شود.

ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته در تلاش است تا با شناسایی کارآفرینان و صاحبان ایده حوزه فناوری های اطلاعات مکانی زمینه را برای توسعه فناوری ها فراهم کند.

سازمان نقشه برداری یکی از بازیگران اصلی زیست بوم ژئوماتیک کشور محسوب می شود و متولی تولید و به روزرسانی داده های مکان محور در مناطق غیرنظامی کشور است.

ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته با هدف شناسایی ، صلاحیت سنجی و سازمان دهی کارآفرینان، صاحبان ایده، نهادها، شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی و دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت ها در حوزه فناوری های مکان محور شناسایی می شود

خلاقیت ها در حوزه فناوری های مکان محور شناسایی می شود