مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-17بين الملل

ارتش یمن، مأرب را از چند جهت محاصره کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری، امروز (شنبه)، درباره آخرین تحولات میدانی در استان مأرب گزارش دادند که روند عملیات های نظامی در این استان به گونه ای پیش می رود که پس از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن به سمت پایگاه نظامی صحن .

- منابع خبری گزارش دادند که روند عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن طی روزهای گذشته به گونه ای پیش رفته است، که این نیروها اکنون به سمت محاصره مرکز این استان حرکت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری، امروز (شنبه)، درباره آخرین تحولات میدانی در استان مأرب گزارش دادند که روند عملیات های نظامی در این استان به گونه ای پیش می رود که پس از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن به سمت پایگاه نظامی صحن الجن و تسلط بر رشته های کوه های البلق القبلی ، نیروهای صنعاء به سمت محاصره مرکز استان از ورودهای غربی و جنوبی حرکت کرده اند.

روزنامه الاخبار در این خصوص گزارش داد که ارتش و کمیته های مردمی یمن زمام نبرد را در اطراف شهر مأرب به دست گرفته اند و مطابق با نقشه های نظامی خود برای کاهش تلفات در حال عقب راندن نیروهای عبد ربه منصور هادی رییس دولت مستعفی یمن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش یمن، مأرب را از چند جهت محاصره کرد

ارتش یمن، مأرب را از چند جهت محاصره کرد