مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-17سياسي

کرونا جان می گیرد؛ مسوولان به دنبال مقصر هستند


با افزایش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا ، انتقادها از عملکرد ستاد کرونا نیز بالا گرفته تا جایی که رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار برخورد با تخلفات این ستاد در ایام نوروز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شروع سال جدید با ورود کشور به پیک چهارم کرونا همراه بود، موجی که به نظر می رسد از سه دوره قبلی سخت تر باشد، آن هم به دلیل گسترش کرونای انگلیسی که نوع جهش یافته این ویروس است.

بسیاری دلیل گسترش بی محابای این ویروس را نبود محدودیت ها در ایام نوروز و انجام سفرها می دانند که این خود دلیلی بر طرح انتقادهای بسیاری از عملکرد ستاد مبارزه با کرونا شده است.

مواردی از این دست که چرا اجازه سفرهای نوروزی صادر شد که نتیجه آن گسترش و پخش ویروس کرونا باشد یا اینکه اساسا چه زمانی واکسیناسیون اساسی انجام می شود.

اکنون هم با تعطیلی 10 روزه برخی از شهرهای قرمز به نشان وخیم شدن اوضاع، و افرایش بستری ها و مبتلایان کرونا باز هم شاهد فعالیت برخی از باشگاه ها ، تالارها ، پاساژها و حتی کافه ها و چایخانه ها ولو به شکل مخفی هستیم و گویا کسی بنای برخورد با آن ها ندارد.

سوی دیگر، وضعیت شرکت های خصوصی است که بدون کمترین توجه به مصوبات ستاد کرونای استان ها با تمام قوا فعالیت های خود را ادامه می دهند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جان می گیرد؛ مسوولان به دنبال مقصر هستند

کرونا جان می گیرد؛ مسوولان به دنبال مقصر هستند