مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-17سياسي

احتمال تشکیل ساختار موازی در نهاد ریاست جمهوری به جای وزارت بهداشت


عضو هیأت رییسه مجلس با انتقاد از احتمال تشکیل نهاد موازی وزارت بهداشت برای واردات واکسن گفت: بودجه وزارت بهداشت به دلیل انتقاد نمکی از دولت به گروگان گرفته شده است.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه هم چنین چیزی را دادیم و آقای رییس جمهور وقت ملاقات به وی را نداد ضمن اینکه وقتی رحمانی وزیر صمت بود هم به دلیل انتقاداتی که وی از دولت کرد بلافاصله عزل شد این در حالی است که وزرا بایستی آزادانه حرف بزنند.

سلیمی خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت فضای امنیتی خاصی را در کشور و به خصوص در کابینه به وجود آورده و شخص رییس جمهور و اقای واعظی از وزرا فقط بله قربان گو می خواهند و هیچ کس نبایستی انتقادی از دولت داشته باشد و بهتر است که اعضای دولت اختلافات را کنار گذاشته و مشکلات خود را در یک اتاق با هم حل کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند نظر کارشناسان بهداشتی و درمان فصل الخطاب است چرا دولت شخص رییس جمهور و واعظی به عنوان رییس دفتر رییس جمهور این نظرات را قبول نکرده و نظراتی متفاوتی با نظر وزارت بهداشت را بیان می کنند.

  وی با بیان اینکه ممکن است که به نوع مدیریت نمکی و وزارت بهداشت انتقاداتی وارد باشد و وجود نقاط مثبت و منفی در هر فردی کاملاً طبیعی است ولی این اختلافات چرا باید به افکارعمومی کشانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تشکیل ساختار موازی در نهاد ریاست جمهوری به جای وزارت بهداشت

احتمال تشکیل ساختار موازی در نهاد ریاست جمهوری به جای وزارت بهداشت