مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-17اقتصادي

معرفی 27 کالای دانش بنیان «تولیدِ باراول» در حوزه انرژی های نو


یک مقام مسئول از معرفی 27 کالا با ویژگی «تولید بار اول» در صنعت «آب و برق»، در قالب قراردادهای خرید تولید بار اول محصولات دانش بنیان به معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

- یک مقام مسئول از معرفی 27 کالا با ویژگی تولید بار اول در صنعت آب و برق ، در قالب قراردادهای خرید تولید بار اول محصولات دانش بنیان به معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، علی اکبر رجلی نوده، مدیرکل دفتر حمایت از ساخت داخل و توسعه صادرات شرکت ساتکاب ضمن تاکید بر اهمیت شرکت های دانش بنیان در توسعه صنایع آب و برق گفت: این شرکت، با شناسایی ظرفیت شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های فعال در صنعت آب و برق در سطح کشور و با هدف توسعه صنایع مذکور، در راستای اجرای سیاست حمایتی خود حدود 27 کالای دانش بنیان را با شاخص تولید بار اول در صنایع آب، برق و آبفا مورد حمایت، جهت حضور در بازار داخلی و خارجی قرار داده است.

وی افزود: شرکت های تولید کننده این محصولات دانش بنیانی در قالب قراردادهای خرید تولید بار اول، محصولات خود را به معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری معرفی کرده اند.

این کالاها توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ، به یکی از روش های تسهیلات مالی، در قالب وام بلاعوض ، وام کم بهره و لیزینگ خرید محصولات مورد حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 27 کالای دانش بنیان «تولیدِ باراول» در حوزه انرژی های نو

معرفی 27 کالای دانش بنیان «تولیدِ باراول» در حوزه انرژی های نو