مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-17سياسي

تبلیغ و ترویج رشادت های ارتش از ضروریات است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تبلیغ و ترویج رشادت های ارتش از ضروریات است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تبلیغ و ترویج رشادت های ارتش از ضروریات است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی امروز شنبه (28فروردین) در جمع فرماندهان ارتش در کردستان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و روز ارتش اظهار کرد: امید است همه جامعه همچنان از خدمات ارتش بهره مند شوند.

وی یکی از افتخارات خود را مبلغ بودن ارتش در زمان جنگ در منطقه خرمشهر ذکر کرد و افزود: آنچه که از منش نیروهای ارتش دریافت می شود، نجابت و رشادت است که از معروفترین جلوه آن شهید صیاد شیرازی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: شهید قرنی نیز از شهدای برجسته ارتش است که باید بیشتر به معرفی روحیه مبارزه طلبی و انقلابی وی پرداخته شود تا ذات و محجوبیت این شهدای گرانقدر بیشتر شناسانده شود.

به گفته وی مبلغان ارتش در تربیت اخلاقی سربازها تاثیر بسزایی دارند و مومنان متدین و انقلابی و متعهد در ارتش حصور داشته اند که باید خدمات و زحمات آن ها بازگو شود.

حجت الاسلام پورذهبی شجاعت را از صفات بارز و شایسته ارتش ذکر کرد و ادامه داد: تعهد انقلابی در نیروهای ارتشی قابل لمس بوده و همراهی ارتش با اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ و ترویج رشادت های ارتش از ضروریات است

تبلیغ و ترویج رشادت های ارتش از ضروریات است