مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-17اقتصادي

پیش بینی واکنش بورس تهران به مصوبه مهم بورسی


سال 1400 هم نتوانست رختی سبز بر تن شاخص بورس تهران بپوشاند و بسیاری از روزهای شاخص را همچنان قرمزپوش نگاه داشته؛ اگرچه 300 سهم همچنان در صف فروش هستند و اکنون امیدها به 24 هزار میلیارد اوراق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، بورس تهران روزهای متمادی است که شاخص را قرمزپوش می بیند و اگر حتی یک یا دو روز نیز افزایش در آن تجربه شده است، حتماً در روزهای بعد باز هم به روند کاهشی برگشته است.

در این میان دولت باز هم تلاش می کند تا بتواند با برخی از روش هایی که به کار می گیرد، برخی اتفاقات مثبت را در شاخص رقم زند؛ اما عمق بی اعتمادی در بازار بسیار بالا است و به نظر هم نمی رسد که به این زودی ها بازار بتواند به روزهای پررونق خود بگردد.

مروری بر آنچه که در بازار اتفاق می افتد، حکایت از آن دارد که اگرچه تعداد سهامداران در این بازار بسیار بالا رفته و رقم های بسیار بالایی را به ثبت رسانده است؛ اما رشد و بلوغ در بازار سرمایه به خوبی صورت نگرفته و همین امر سبب شده تا رفتارهای هیجانی در بازار بسیار دیده شود و عده ای استخوان خورد کرده در بازار سرمایه، از این فضا به نفع خود بهره گیرند؛ چراکه می توانند سهام ارزشمند دارندگان سهام را به قیمت نازل خریداری کرده و با آن بازی های جدیدی در بازار سرمایه به راه اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی واکنش بورس تهران به مصوبه مهم بورسی

پیش بینی واکنش بورس تهران به مصوبه مهم بورسی