موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 00:102021-04-16ورزشي

در پرسپولیس فیل چه کسی یاد هندوستان کرد؟ / کارگزاری که کار دست باشگاه داد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس که به اتهام حرکت نژادپرستانه ستاره گلزنش در فصل گذشته، عیسی آل کثیر را تا پایان مسابقات نداشت و زیان کلانی را تجریه کرد، - بررسی زوایای توهین عجیب صفحه رسمی پرسپولیس به هندی ها در پرسپولیس فیل چه کسی یاد هندوستان کرد؟ / کارگزاری که کار دست باشگاه داد! کارگزار پرحاشیه باشگاه پرسپولیس و قرارداد غیر اصولی و تحمیلی آن در دوره مدیریت ضعیف گذشته که از قضا مورد حمایت تلویحی وزارت ورزش نیز بود، بالاخره کار دست قرمز ها داد و حیثیت این باشگاه پرهوادار ایرانی را در میدان آسیایی به بازی گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس که به اتهام حرکت نژادپرستانه ستاره گلزنش در فصل گذشته، عیسی آل کثیر را تا پایان مسابقات نداشت و زیان کلانی را تجریه کرد، این بار از جایی که فکرش را نمی کرد، ضربه خورد.

جایی که رسانه و صفحه رسمی باشگاه در اختیار کامل کارگزار تبلیغاتی قرار گرفت و به بهانه کسب درآمد، ضربه ای اساسی بر پیکره پرسپولیس وارد شد که جبرانش دشوار خواهد بود.

بی توجهی به هشدار های مردم و رسانه ها، و بی حاصل ماندن تلاش مدیرعامل جدید برای اصلاح بند های این قرارداد ناعادلانه و نامتوازن و غیرحرفه ای، در نهایت لطمه بزرگی را وارد کرد که در شرایط فعلی فوتبال ایران با ای اف سی، می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پرسپولیس فیل چه کسی یاد هندوستان کرد؟ / کارگزاری که کار دست باشگاه داد!

در پرسپولیس فیل چه کسی یاد هندوستان کرد؟ / کارگزاری که کار دست باشگاه داد!