مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-16سياسي

انتقاد از وضعیت واحدهای تعطیل و در تملک بانک ها/ دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند


نماینده ولی فقیه در لرستان از وضعیت واحدهای تعطیل، نیمه تعطیل و در تملک بانک ها در این استان انتقاد کرد و گفت: دستگاه ها به وظایف خود در این رابطه عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در پیام این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه مخصوصی است، اظهار داشت: ماه رمضان به واسطه روزه داری، حضور در مهمانی، نزول قرآن مجید بر پیامبر (ص)، شب های قدر و… ماه مخصوصی است.

نقش مؤثر ارتش در دفاع از انقلاب اسلامی وی با بیان اینکه ماه رمضان به واسطه فضیلت های گوناگون، ماه مخصوصی است، عنوان کرد: خداوند بندگانش را دوست دارد و به این وسیله می خواهد که زمینه تقرب آنها را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه پیوستگی زندگی ما با امام عصر (عج)، بیان داشت: امام علی (ع) درباره عصر ظهور می فرماید که با ظهور امام دوازدهم به شما روش عدالت نشان داده می شود، بخشی از کتاب و سنت که به آن عمل نشده زنده می شود، انتظار برای طلوع و ظهور حضرت نیاز یک انسان مؤمن، بصیر و آگاه است، انتظار همان قانع نشدن به وضعیت موجود و تلاش و کوشش برای رسیدن به وضعیت مطلوب است، مسلم است رسیدن به وضعیت مطلوب در دست قدرتمند و توانای ولی خدا امام زمان (عج)، یاران ایشان و منتظران ظهور ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از وضعیت واحدهای تعطیل و در تملک بانک ها/ دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند

انتقاد از وضعیت واحدهای تعطیل و در تملک بانک ها/ دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند