مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-16بين الملل

کرملین: پوتین در حال بررسی پاسخ به تحریم های آمریکا است


سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه رییس جمهور روسیه در حال بررسی پاسخ هایی به تحریم های جدید آمریکاست، گفت که او فعلا قصد ندارد در نشست آب وهوایی به ریاست واشنگتن شرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (جمعه) از بررسی پاسخ به تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور خبر داد.

پسکوف طی نشست خبری روزانه در کرملین گفت: سیاست های تحریمی آمریکا غیرقابل قبول است و [ولادیمیر] پوتین [رییس جمهور روسیه] در حال بررسی تدابیری برای پاسخ به آن است .

به نوشته رسانه های روسی، وی با بیان اینکه پوتین مراحل واکنش به تحریم های آمریکا را به زودی تعیین می کند، توضیح داد: پوتین هنوز تصمیمی برای شرکت در اجلاس آب و هوایی به ریاست واشنگتن نگرفته است .

سخنگوی کرملین با بیان اینکه پوتین برای مطالعه پیشنهاد جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای دیدار دوجانبه به زمان نیاز دارد، افزود: این نکته را که بایدن مانند پوتین مایل به تقویت گفتگو بین دو کشور است، مثبت می دانیم .

پسکوف سپس به امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه و آنگلا مرکل صدراعظم هشدار داد که به تحریک کردن اوکراین علیه روسیه پایان دهند.

در حال تکمیل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: پوتین در حال بررسی پاسخ به تحریم های آمریکا است

کرملین: پوتین در حال بررسی پاسخ به تحریم های آمریکا است