مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-16اقتصادي

ضرورت تجدید نظر در قوانین معادن کشور


معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید در قوانین بخش معدن تجدیدنظر شود وگرنه هر فرد متمول نیز می تواند اقدام به اخذ و حتی خرید و فروش پروانه های اکتشاف معادن کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی جهانگیری در نشست شورای معدن استان آذربایجان شرقی ادامه داد: فضای رانت دهی و رانت خواهی در این بخش، جز با اتخاذ تدابیر مناسب و تصویب قوانین مناسب عملیاتی، پایان نمی یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر انقلاب، گفت: مشکلات مربوط به حوزه معدن باید به صورت کارشناسی بررسی شود.

جواد رحمتی ادامه داد: وظایف هر یک از دستگاه های مسئول برای مانع زدایی از فعالیت های بخش معدن، به شکل جزیی و عملیاتی مشخص شود.

رییس مجمع نمایندگان استان نیز در این جلسه با اشاره به نقش ویژه شورای معادن استان در توسعه اقتصادی و افزایش نرخ اشتغال، تلاش مسئولان برای افزایش سرمایه گذاری در بخش معدن را خواستار شد.

یوسف داوودی گفت: متأسفانه در حال حاضر، میزان سرمایه گذاری معدنی استان نسبت به استان هایی که از ذخایر معدنی بسیار کمتری در مقایسه با آذربایجان شرقی دارند نیز کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تجدید نظر در قوانین معادن کشور

ضرورت تجدید نظر در قوانین معادن کشور