مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-16ورزشي

وقتی مجیدی در نیمه مربیان معجزه کرد!


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی برتری قاطع استقلال مقابل نماینده عربستان را بررسی کرد و عامل این پیروزی را صحبت های جادویی «فرهاد مجیدی» در بین دو نیمه دانست.

- جی پلاس، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم به مصاف الاهلی عربستان رفت که موفق شد در این بازی با نتیجه پنج بر دو به برتری برسد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا Afc به این پیروزی پر گل آبی پوشان واکنش نشان داد و آن را شروعی برای موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 2021 دانست.

در ادامه این مطلب کنفدراسیون آسیا در واکنش به پیروزی پر گل نماینده کشورمان مقابل الاهلی عربستان آمده است که این 2 تیم سال گذشته هم در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که در دیدار نخست در کویت الاهلی با نتیجه 2 بر یک پیروز شد اما در دیدار برگشت استقلال 3 بر صفر این تیم را شکست داد.

استقلال شب گذشته در دقیقه ششم مسابقه روی مهارت و شلیک فرشید اسماعیلی توانست گل اول را به ثمر برساند اما در دقیقه 27 داور در محوطه جریمه استقلال برای حریف اعلام خطای پنالتی کرد که عمر السوما از این فرصت طلایی برای به تساوی کشیدن مسابقه استفاده کرد.

در بین دو نیمه صحبت های مجیدی برای استقلال جادویی بود چرا که بازیکنان توانستند به خوبی نکاتی که سرمربی به آنها متذکر شده بود و در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مجیدی در نیمه مربیان معجزه کرد!

وقتی مجیدی در نیمه مربیان معجزه کرد!