مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-16اقتصادي

آخرین وضعیت قیمت و واردات روغن


آخرین روزهای سال گذشته و در زمانی که بازار روغن از مدت ها قبل با نوسان و کمبود همراه بود، قیمت روغن مایع و جامد بین 80 تا 146 درصد نسبت به قبل افزایش داشته است، - آخرین روزهای سال گذشته و در زمانی که بازار روغن از مدت ها قبل با نوسان و کمبود همراه بود، قیمت روغن مایع و جامد بین 80 تا 146 درصد نسبت به قبل افزایش داشته است، در این دوره میزان واردات روغن و مواد اولیه آن بالغ بر سه میلیون تن بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نیمه دوم سال گذشته بازار روغن و تأمین آن نوسان زیادی داشت و با افزایش قیمت نیز مواجه شد.

در برخی اظهارات، از عوامل نابسامانی بازار روغن کمبود مواد اولیه و بعضا تولید مطرح می شد ولی در هر صورت اقداماتی که صورت گرفت در مقاطعی نتوانست پاسخگو باشد و به تشکیل صف های طولانی و حواشی دیگر از جمله دریافت کارت ملی برای ارائه روغن در برخی فروشگاه ها منتهی شده بود.

افزایش 80 درصدی قیمت روغن مایع اما بررسی تازه ترین گزارش های رسمی مرکز آمار و گمرک ایران، از جریان قیمت و واردات این کالا در سال گذشته نشان می دهد در اسفندماه متوسط قیمت روغن مایع 900 گرمی، 15 هزار و 600 تومان ثبت شده بود و تا 26 هزار و 200 تومان هم قیمت خورده در حالی که قیمت آن در اسفندماه 1398 حدود 8600 تومان گزارش شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت قیمت و واردات روغن

آخرین وضعیت قیمت و واردات روغن