مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-16سياسي

ارتش و سپاه ضامن امنیت پایدار کشور و آرامش ملت هستند


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام تبریکی به مناسبت روز ارتش، ارتش و سپاه را ضامن امنیت پایدار کشور و آرامش کم نظیر ملت ایران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آستانه فرارسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام تبریکی به سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، صحیفه افتخارات ارتش در عرصه های گوناگون را ودیعه ای ارزشمند و راهگشا برای نسل های مشتاق و خدمت و مسئولیت پذیری در این سازمان دانست و تاکید کرد: ارتش عزیز پشتوانه ملت و منافع ملی و ذخیره ای کارگشا برای پاسخ به نیازهای کشور است.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم فرا رسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی های نیروی زمینی آجا را به آحاد فرماندهان ، مدیران و رزمندگان غیور و غیرتمند این سازمان مقتدر و خانواده های معظم آنان تبریک می گویم.

اراده معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از ارتش و خنثی سازی و خاموش کردن توطئه و آوای شیطانی انحلال ارتش در همان آغازین ماه پیروزی نهضت اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی، که از حلقوم منافقین، گروهک های مارکسیستی و دیگر مزدوران استکبار جهانی بیرون زده بود، ضدانقلاب و دشمنان ایران عزیز را مایوس ساخت و با دمیده شدن روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش و سپاه ضامن امنیت پایدار کشور و آرامش ملت هستند

ارتش و سپاه ضامن امنیت پایدار کشور و آرامش ملت هستند