مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-16فرهنگي

اجرای 75 برنامه قرآنی ویژه ماه رمضان در سمنان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای 75 عنوان ویژه برنامه فرهنگی در ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح لاله زاری با بیان اینکه 75 عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی هنری برای ماه رمضان در استان اجرایی می شود، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مراکز قرآنی و مؤسسات قرآن و عترت مجری این برنامه ها هستند.

وی با بیان اینکه 10 عنوان فعالیت در شهرستان سمنان، 20 عنوان در شهرستان شاهرود، 14 عنوان در دامغان، 9 عنوان در آرادان، هفت عنوان در شهرستان میامی، 6 عنوان در گرمسار ، پنج عنوان در سرخه و چهار عنوان در شهرستان مهدی شهر اجرا می شود، افزود: استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی محور اصلی این برنامه هاست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه این برنامه ها با استفاده از بستر فضای مجازی اجرا می شود، بیان کرد: یکی از شاخص ترین برنامه های ماه رمضان تفسیر و قرائت روزانه یک جز قرآن کریم، با حضور و مشارکت کارشناسان در شهرستان های استان سمنان است.

فلاح لاله زاری با بیان اینکه سخنرانی های تربیتی و دینی ویژه مادران قرآن آموزان زیرپوشش خانه های عترت و مؤسسات قرآنی از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 75 برنامه قرآنی ویژه ماه رمضان در سمنان

اجرای 75 برنامه قرآنی ویژه ماه رمضان در سمنان