مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-15اقتصادي

چک های تضمینی جدید از پولشویی جلوگیری می کند


سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به اینکه چک های تضمینی جدید از پولشویی، رانت خواری، آشفته شدن بازار جلوگیری می کند، گفت: مردم تا اطلاع ثانوی می توانند از هر دو چک استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم دلخوش شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به طرح مالکیت صنعتی، گفت: این موضوع به مخترعین و نوع حمایت از آنان برمی گردد و تجاری سازی علائم و اختراع بحث مهمی است و اختیاراتی را به برخی بخش ها دادیم که کار اختراع تثبیت شود.

وی با بیان اینکه سازمان هایی مانند صمت و وزارت علوم و بهداشت را در کنار ثبت اسناد قرار دادیم تا در ارتباط با اختراعات و تجاری سازی علائم کمک کننده باشند، افزود: این طرح در جهت حمایت جدی از مخترعین و تقویت جایگاه بین المللی ثبت و اختراع است .

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در ادامه با بیان اینکه حدود 240 میلیون برگ چک در دست مردم و بازار است، بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا و ضرورت به روز رسانی اطلاعات مردم در این زمینه، چک تضمین شده و جدید که از فساد در بخش پولی کشور جلوگیری می کند را مورد بررسی قرار داده ایم.

دلخوش با اشاره به اینکه اگر شورای نگهبان این طرح را تأیید کند تا هفته آینده به دولت ابلاغ می شود، اضافه کرد: چک های تضمینی جدید از پولشویی، رانت خواری، آشفته شدن بازار جلوگیری و اقتصاد پولی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چک های تضمینی جدید از پولشویی جلوگیری می کند

چک های تضمینی جدید از پولشویی جلوگیری می کند