مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 01:202021-04-15فرهنگي

مُسکنی موقت برای این روزهای سخت


امیر مشهدی عباس که دبیری پنجمین مسابقه فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بر عهده دارد، می گوید: در شرایط دشوار فعلی که بسیاری از فعالان تئاتر و سینمای کودک برای امرار معاش دچار مشکل هستند، - برگزاری چنین رویدادهایی نوعی مُسکن موقت است.

او که خود در حوزه تئاتر کودک فعال است، در گفتگو با ایسنا ادامه می دهد: این روزها زمینه کار برای فعالان تئاتر فراهم نیست و بسیاری از پروژه های تصویری هم محدود یا متوقف شده اند .

بنابراین بسیاری از همکاران ما که بیمه بیکاری هم ندارند، برای گذران زندگی دچار مشکلات فراوانی هستند و اغلب، هیچ درآمدی ندارند.

مشهدی عباس اضافه می کند: برگزاری رویدادهایی مانند مسابقه فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی هم به افزایش روحیه فعالان تئاتر و سینمای کودک کمک می کند و هم اینکه با اهدای جایزه و خریداری حق ساخت آثار شرکت کننده، شاید مُسکنی موقت برای شرایط سخت فعلی باشد که البته درمان آن نیازمند اصلاحات ریشه ای است.

مدیر مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ابراز خوشنودی از استقبال شرکت کنندگان از این مسابقه ادامه می دهد: نزدیک به 1200 اثر به ما رسید و امیدواریم تا پایان هفته آینده نتایج اولیه را اعلام کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مُسکنی موقت برای این روزهای سخت

مُسکنی موقت برای این روزهای سخت