مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 01:102021-04-15اقتصادي

انجام تمهیدات لازم برای آبگیری سد عمارت


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: عملیات احداث بدنه سد عمارت بر روی رودخانه دره رود به ظرفیت 182 میلیون متر مکعب تقریبا به پایان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل ، در جلسه ویدئو کنفرانسی برای تملک اراضی مخزن و انجام تمهیدات لازم جهت آبگیری سد عمارت، وضعیت احداث و تکمیل سد عمارت و تملک اراضی داخل مخزن این سد در دو استان اردبیل و آذربایجانشرقی تشریح و بررسی شد.

فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در این نشست با تشکر از اقدامات شرکت آب منطقه ای استان اردبیل و همکاری های دستگاه های اجرایی برای تسهیل احداث و آبگیری سد عمارت، خواستار رفع موانع موجود در تملک اراضی و انجام آبگیری این سد در تابستان امسال شد.

عباس جنگی مرنی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در ادامه این جلسه بیان کرد: با اقدامات و تلاش های یک سال اخیر شرکت آب منطقه ای اردبیل، عملیات احداث بدنه سد عمارت بر روی رودخانه دره رود به ظرفیت 182 میلیون متر مکعب تقریبا به پایان رسیده است.

وی افزود: در تابستان امسال این سد  آماده آبگیری شده و برای شروع آبگیری مخزن این سد نیز تملک بخشی از اراضی داخل مخزن در دو استان اردبیل و آذربایجان شرقی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تمهیدات لازم برای آبگیری سد عمارت

انجام تمهیدات لازم برای آبگیری سد عمارت