مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 17:302021-04-15حوادث

کشف بیش از 75 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی


فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق شدند طی 2 عملیات جداگانه 75 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق شدند طی 2 عملیات جداگانه 75 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان این استان در هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند این مقدار مواد افیونی شامل حشیش و هرویین را کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: در این دو عملیات قاچاقچیان مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین به آن سوی مرز در افغانستان متواری شدند.

شجاع بیان کرد: مرزبانان استان خراسان رضوی به طور جدی شبانه روز کوشش دارند تا نظم و امنیت را در سطح جامعه برای مردم به ارمغان آورند و همچون گذشته سدی محکم در برابر نفوذ این گونه دشمنان باشند.

بنا بر گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، خراسان رضوی 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که 90 کیلومتر آن در شهرستان تایباد قرار گرفته است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 75 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی

کشف بیش از 75 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی