مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-15اجتماعي

خوزستان وارد تنش آبی می شود/ استاندار: تصمیم جدی و فوری گرفته شود


خوزستان وارد تنش آبی می شود/ استاندار: تصمیم جدی و فوری گرفته شود استاندار خوزستان گفت: نبود بارش کافی باران در اسفند پارسال و فروردین امسال در خوزستان، باعث شده تا به مرور در ماه های آینده وارد تنش آبی در استان شویم و باید تصمیم جدی و فوری در این خصوص گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان های ماهشهر، هندیجان و امیدیه با حضور مسوولان مربوطه این شهرستان ها و استان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: با ورود به شرایط تنش آبی، باید تصمیم مناسبی برای جلوگیری از هرگونه اختلال در تامین آب شرب مردم گرفته شود.

وی گفت: با این شرایط ه طور قطع در حوزه کشاورزی خوزستان با مشکلاتی روبه رو خواهیم شد با این وجود تامین آب شرب در اولویت است و باید برای ماه های آینده تصمیم فوری و جدی گرفته شود.

مدیران منتظر تخصیص اعتبار نباشند استاندار خوزستان در ادامه با بیان اینکه یک مدیر نباید تنها منتظر تخصیص اعتبار باشد تا پروژه ای را انجام دهد افزود: باید برای حل مشکلات مردم و استان از راه های مختلف به دنبال تامین اعتبار بود؛ بنیاد علوی، بنیاد برکت، شرکت های پتروشیمی و سپاه آمادگی همکاری و کمک برای انجام پروژه ها و حل مشکلات خوزستان را دارند، که مدیران باید دنبال تامین اعتبار از این بخش ها نیز باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان وارد تنش آبی می شود/ استاندار: تصمیم جدی و فوری گرفته شود

خوزستان وارد تنش آبی می شود/ استاندار: تصمیم جدی و فوری گرفته شود