مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-15سياسي

درد دل تولیدکنندگان با رییس قوه قضاییه/ رییسی: ما مصمم به حمایت از تولید هسیتم


ما مصمم هستیم امری که رهبر انقلاب فرمودند و نیاز راهبردی کشور است، یعنی «حمایت از تولید» تحقق پیدا کند و تحقق هم پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در بیست و سومین نشست رمضانی رییس قوه قضاییه با نخبگان کشور، آیت الله هستند اعتماد کردیم موفق بوده ایم و یقیناً در عرصه تولید هم با حضور نیروی انسانی با اراده، خلاق و کارآمد و امکاناتی که در کشور وجود دارد، به نقطه مطلوب خواهیم رسید.

رییس قوه قضاییه حمایت از تولید را عنصری محوری در تولید قدرت دانست و اظهار داشت: اقتصاد تولیدمحور از عوامل مؤثر در رفع گره ها و مشکلات اقتصادی کشور است که در عزت و اقتدار روزافزون ملت ایران نیز نقش اساسی دارد.

آیت الله رییسی همچنین حمایت از تولید را یکی از حقوق عامه عنوان کرد و متذکر شد رونق تولید و حمایت از آن از محور های مهم سند تحول قضایی و برنامه های امسال دستگاه قضاست و همه بخش های نظارتی و قضایی مأمور به رفع موانع تولید هستند .

رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تأثیر فرآیند قیمت گذاری بر حوزه تولید، گفت: در فرآیند قیمت گذاری باید هم از تولید حمایت شود، هم باید به حقوق مصرف کننده توجه داشت و این کار نیازمند مدیریت دقیق و صحیح چرخه تولید و تأمین تا توزیع و مصرف کالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد دل تولیدکنندگان با رییس قوه قضاییه/ رییسی: ما مصمم به حمایت از تولید هسیتم

درد دل تولیدکنندگان با رییس قوه قضاییه/ رییسی: ما مصمم به حمایت از تولید هسیتم