مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-15پزشكي

ایران 60 میلیون دوز واکسن از روسیه می خرد


از خرداد تا آذر ماه این 60 میلیون دوز به طریقی که در قرارداد مشخص شده به ایران ارسال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرد: به دنبال مذاکرات فشرده با صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه و با حمایت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قرارداد 60 میلیون دوز واکسن برای واکسیناسیون کامل 30 میلیون نفر امضا و نهایی شد.

جلالی در گفتگو با ایرنا تصریح کرد: با مذاکرات فشرده ای که از طریق سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو با صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) و با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان انجام شد قرارداد 60 میلیون دوز واکسن که به عبارتی برای واکسیناسیون 30 میلیون نفر کافی است امضا و نهایی شد.

وی گفت: بر اساس این قرارداد از خرداد تا آذر ماه این 60 میلیون دوز به طریقی که در قرارداد مشخص شده به ایران ارسال خواهد شد.

جلالی در باره اتمام ارسال دوز های باقیمانده قرارداد فعلی برای دو میلیون دوز، طرف روس متعهد شد بزودی بقیه را هر چه سریعتر تحویل دهد.

تاکنون 5 محموله واکسن به میزان 520 هزار دوز به ایران ارسال شده است.

تولید مشترک واکسن در ایران سفیر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد تاکنون دو شرکت ایرانی با طرف روس برای تولید مشترک واکسن در داخل کشور قرارداد منعقد شده و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران 60 میلیون دوز واکسن از روسیه می خرد

ایران 60 میلیون دوز واکسن از روسیه می خرد