مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-15بين الملل

تماس تلفنی پوتین و لوکاشنکو با محوریت تقویت همکاری ها


کرملین امروز (پنج شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد، رییس جمهوری روسیه و همتای بلاروسی اش در تماسی تلفنی بر تعهد خود نسبت به تقویت همکاری ها و شراکت ها تاکید کردند.

- کرملین امروز (پنج شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد، رییس جمهوری روسیه و همتای بلاروسی اش در تماسی تلفنی بر تعهد خود نسبت به تقویت همکاری ها و شراکت ها تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کرملین در این بیانیه اعلام کرد: ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه تماسی تلفنی با الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی اش برقرار کرد.

در این رایزنی تلفنی آنها درباره برخی از موضوعات مهم در برنامه دوجانبه گفت وگو و بر تعهد متقابل خود نسبت به تقویت هر چه بیشتر تمامی جنبه های روابط متحد روسیه-بلاروس مجددا تاکید کردند.

روسای جمهوری روسیه و بلاروس همچنین درباره قره باغ در چارچوب سفر کاری اخیر لوکاشنکو به باکو برای مذاکره با الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان که از 13 تا 14 آوریل انجام گرفت، تبادل نظر کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در چارچوب سفر اخیر الکساندر لوکاشنکو به آذربایجان، آنها همچنین به موضوع سازش در منطقه قره باغ پرداختند.

آنها با ادامه رایزنی ها در سطوح مختلف موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی پوتین و لوکاشنکو با محوریت تقویت همکاری ها

تماس تلفنی پوتین و لوکاشنکو با محوریت تقویت همکاری ها