مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-15سياسي

دلجویی فرمانده سپاه کربلا با جانباز بابلسری


فرمانده سپاه کربلا در دیدار با جانباز 70 درصدی بابلسری گفت: جانبازان و یادگاران دفاع مقدس از بزرگترین مولفه های قدرت نرم کشور ایران اسلامی هستند و قطعا هیچگونه توهینی به جانبازان عزیز پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا  در دیدار با جانباز 70 درصد بابلسری با اشاره به اینکه جایگاه جانبازان و خانواده های معزز شهدا از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: جانبازان و یادگاران دفاع مقدس از بزرگترین مولفه های قدرت نرم کشور ایران اسلامی هستند و قطعا هیچگونه توهینی به جانبازان عزیز پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه وظیفه ما حمایت از جانبازان است، گفت: جانبازان عزیز عمر و سلامتی خود را برای کشور گذاشتند تا کشور در امنیت و سلامت باشد و امروز عزت و سربلندی کشور در گرو ایثارگری جانبازان است.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه جانبازان و همه عزیزانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند، نگذاشتند که دشمن از این اتفاق سوء استفاده کند، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که برای امنیت کشور تلاش کرده و نگذاریم کسی امنیت کشور را دچار خدشه کند و نباید اجازه دهیم کسی اقتدار ایران اسلامی را دستاویز اهداف خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی فرمانده سپاه کربلا با جانباز بابلسری

دلجویی فرمانده سپاه کربلا با جانباز بابلسری