مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-15سياسي

یک رهبر انصارالله نشست های شورای امنیت را زیر سوال برد


یکی از رهبران انصارالله یمن پیش از آغاز نشست امروز (پنج شنبه) شورای امنیت درباره یمن، گفت: اگر این نشست به بحران انسانی در یمن پایان ندهد، - یکی از رهبران انصارالله یمن پیش از آغاز نشست امروز (پنج شنبه) شورای امنیت درباره یمن، گفت: اگر این نشست به بحران انسانی در یمن پایان ندهد، بی فایده و بی نتیجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن پیش از نشست امروز شورای امنیت درباره یمن توییت کرد: در نشست امروز شورای امنیت از قاتلان مردم یمن در جنگ و محاصره آمریکایی-انگلیسی-عربستانی-اماراتی به دلیل دادن مجوز برای ورود نفت کش ها تقدیر خواهد شد و طرف محاصره شده محکوم شده و مجرم خوانده خواهد شد.

الحوثی در ادامه توییت کرد: هرگونه نشستی که به بدترین بحران انسانی پایان ندهد و عاملان این تروریسم را مجرم نداند، بی نتیجه و بی فایده بوده و برگزار شدن و نشدن آن برابر است.

دولت مستعفی یمن روز چهارشنبه ادعا کرد که به کانتینرهای سوخت اجازه ورود به بندر حدیده در غرب یمن را که تحت مدیریت انصارالله است، می دهد تا این سوخت در مناطق تحت کنترل انصارالله توزیع شوند.

انصارالله، ائتلاف عربی را متهم می کند 10 نفت کش را که 9 فروند از آنها حامل 855 هزار و 246 تن بنزین و گازوییل هستند، بیش از چهار ماه توقیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک رهبر انصارالله نشست های شورای امنیت را زیر سوال برد

یک رهبر انصارالله نشست های شورای امنیت را زیر سوال برد