مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-15اقتصادي

برنامه توزیع حدود یک میلیون بسته معیشتی در بین نیازمندان در ماه رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا هیچ کس از تبعات آن آگاهی نداشت.

- سردار زهرایی افزود: با توجه به نیاز اساسی مردم در ماه پر فضیلت رمضان، پیش بینی شده است که حدود یک میلیون بسته معیشتی در این ماه در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا هیچ کس از تبعات آن آگاهی نداشت.

کمتر کسی بود که بداند پیک های پی در پی این بیماری نبض اقتصاد و معیشت مردم مستضعف را به دست خواهد گرفت و نفس آن را به شماره خواهد انداخت.

با شروع ماه مبارک رمضان و با گذشت بیش از 4 ماه از آغاز همه گیری این ویروس بود که به فرمان مقام معظم رهبری نهضتی سراسری با عنوان کمک مومنانه پا گرفت و خیلی زود مرهمی بر زخم های کاری و عمیق قشرهایی شد که هفته ها از آخرین درآمد شان می گذشت.

سازمان بسیج سازندگی در این نهضت پر شور هم پای دیگر نهاد های انقلابی و حمایتی با تلاش های خالصانه جهادگران داوطلب خود در این عرصه نیز خوش درخشید و برگ زرینی به کارنامه خدمات دنباله دار خود به محرومان اضافه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه توزیع حدود یک میلیون بسته معیشتی در بین نیازمندان در ماه رمضان

برنامه توزیع حدود یک میلیون بسته معیشتی در بین نیازمندان در ماه رمضان