مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-15اقتصادي

رمزگشایی از دلیل جوشش آب از زیر یک پاساژ/ اینجا منابع آب حراج می شود!


جوشش آب از زیر یک پاساژ در دست احداث موجب واکنش متخصصان این حوزه شد، پیگیری خبرگزاری مهر از کارشناسان بخش آب حکایت از آن دارد که این آب مربوط به سفره های زیرزمینی خرم آباد است.

- - گروه استان ها: مردم خرم آباد این روزها از مسیر میدان شهدا که عبور می کنند شاهد هدایت آب به جوی های سطح شهر هستند، موضوعی که پیش ازاین مربوط به چشمه های خرم آباد بود و حالا منابع زیرزمینی هم به آن اضافه شده است.

خرم آباد را با عنوان دیار آب ها می شناسند و این موضوع به دلیل وجود چشمه های متعدد در سطح این شهر است، در مرکز این شهر به دلیل پایین بودن سطح آب های زیرزمینی در عمق های پایین تر از حد معمول نیز می توان به سفره های آب رسید.

در جریان اجرای پروژه های مختلف در مرکز شهر خرم آباد طی سال های اخیر بارها شاهد فوران آب بوده ایم که نشان دهنده کم توجهی به استانداردها در تعیین عمق حفاری در برخی مناطق و ارائه مجوزها در این زمینه است.

در محدوده میدان و خیابان شهدا و همچنین علوی طی چند سال گذشته حفاری در عمق منجر به برخورد به سفره های آب و جوشش آن شده است در محدوده میدان و خیابان شهدا و همچنین خیابان علوی طی چند سال گذشته حفاری در عمق منجر به برخورد به سفره های آب و جوشش آن شده است که در نهایت متولیان پروژه اقدام به هدایت آب به جوی ها می کردند تا کار خود را پیش ببر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از دلیل جوشش آب از زیر یک پاساژ/ اینجا منابع آب حراج می شود!

رمزگشایی از دلیل جوشش آب از زیر یک پاساژ/ اینجا منابع آب حراج می شود!