مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-15اقتصادي

فراخوان ملی طرح های پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای منتشر شد


اولین فراخوان ملی طرح های پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای منتشر شد انتقال تجارب بین المللی در حوزه های رشته های مهارتی جدید و بومی سازی آن متناسب با شرایط کشور یکی از موضوعات فرخوان است.

- انتقال تجارب بین المللی در حوزه های رشته های مهارتی جدید و بومی سازی آن متناسب با شرایط کشور یکی از موضوعات فرخوان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین فراخوان ملی طرح های پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای منتشر شد از موضوعات این فراخوان می توان به تدوین و آمایش سرزمین و گسترش دانشگاه فنی و حرفه ای به تفکیک استان ها در راستای سند توسعه ششم و مطالعه و بررسی ایجاد رشته های جدید متناسب با نیاز جامعه و بازار کسب و کار و سرفصل های درسی در دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره کرد.

انتقال تجارب بین المللی در حوزه های رشته های مهارتی جدید و بومی سازی آن متناسب با شرایط کشور، تدوین سند منابع نیروی انسانی بر اساس آمایش سرزمین آموزشکده ها و دانشکده های کشور اعم از هیأت علمی و غیر هیأت علمی، سیستم های جدید توسعه ای آموزش های مهارتی و سهم دانشگاه فنی و حرفه ای در تولید ناخالص داخلی از دیگر موضوعات فراخوان مذکور است.

تمام موضوعات فوق با در نظر گرفتن سند توسعه ششم کشور و با تاکید بر مواد 64-65 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ملی طرح های پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای منتشر شد

فراخوان ملی طرح های پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای منتشر شد