مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-15سياسي

منع پروازهای خارجی لنگ بخشنامه سازمان هواپیمایی کشور


با وجود بالا گرفتن آمار مبتلایان و جانباختگان ویروس کرونا در مشهد، ولی همچنان شاهد پروازهای خارجی به مقصد این شهر هستیم و مسوولان هواپیمایی تنها راه جلوگیری از ورود مسافر را ابلاغ بخشنامه از طرف سازمان هواپیمایی کشور اعلام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، با وجود اوج گرفتن تعداد ابتلا و جانباختگان ویروس ، قطر و سایر کشورهای همسایه به مشهد هستیم.

ورود 350 مسافر از کشورهایی با آمارهای نامناسب کرونایی به مشهد، بیم اوج گیری و تشدید وضعیت قرمز کرونا در این شهر را می دهد.

در همین باره با حسن جعفری، مسوول روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تماسی گرفتیم که وی در خصوص اعلام هشدار از طرف سازمان علوم پزشکی مشهد به مسئوولان استانی برای جلوگیری از پروازهای خارجی به مشهد گفت: از کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه و قطر پروازهایی به مشهد داشته ایم.

سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی ایرلاین های کشور، باید دستور لغو پروازها را به ما ابلاغ کند و تاکنون از طرف آنها ابلاغی برای ما ارسال نشده است.

  مسوول روابط عمومی فرودگاه مشهد افزود: ما نمی توانیم مستقل عمل کنیم و متاسفانه در این باره دستورهای استانی و شهری قابل اجرا نیست زیرا تمامی بخشنامه ها باید به تایید ستاد ملی مقابله با کرونای کشور برسد و تا زمانی که بخشنامه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع پروازهای خارجی لنگ بخشنامه سازمان هواپیمایی کشور

منع پروازهای خارجی لنگ بخشنامه سازمان هواپیمایی کشور