مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-15سياسي

توزیع 500 هزار افطاری ساده بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از توزیع 500 هزار افطاری ساده طی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هزار و 500 بسته معیشتی در روز نخست ماه مبارک رمضان توزیع شد.

- مجید الهی راد در گفتگو با در جامعه مشکلاتی را ایجاد کرده اما از سوی دیگر همدلی و صمیمیت بین دستگاه های اجرایی، مراکز نیکوکاری و خیران را نیز افزایش داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری نخستین مرحله رزمایش مواسات در ماه مبارک رمضان، گفت: این رزمایش با کمک سپاه برگزار شد و در نخستین روز ماه مبارک، هزار و 500 بسته معیشتی توزیع شد.

وی افزود: بناست تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع این بسته های معیشتی ادامه داشته باشد.

الهی راد از راه اندازی 72 آشپزخانه مهدوی در سطح استان خبر داد و گفت: در این مجموعه ها غذای گرم طبخ و بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی تصریح کرد: طرح افطاری ساده نیز با کمک خیران برگزار خواهد شد و بنا داریم در این طرح حداقل 500 هزار افطاری به مردم بدهیم؛ لذا خیران می توانند به این نیت کمک های خود را ارسال کنند.

وی در انتها گفت: پویش ایران مهربان با هدف حمایت از فرزندان محسنین و ایتام به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 هزار افطاری ساده بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان

توزیع 500 هزار افطاری ساده بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان