مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-15حوادث

اعضای یک باند 14 نفره شرکت هرمی در پردیس دستگیر شدند


فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری اعضای یک باند 14 نفره شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ بهزاد عبدیان، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری اعضای یک باند 14 نفره شرکت هرمی در پردیس خبر داد و اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی که در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز فعالیت می کند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران محل دقیق فعالیت شرکت هرمی را در شهر پردیس شناسایی و پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی، وارد مخفیگاه آنها شده و 14 نفر اعضای باند شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی پردیس بیان داشت: مأموران پلیس در بازرسی از محل موفق به کشف پک های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت های هرمی شدند.

عبدیان افزود: این 14 نفر دستگیر شده جوانان بین سنین 18 تا 30 ساله بوده که اکثر آنها از استان گلستان و خوزستان می باشند و حدوداً شش ماه ویا یکسال از منزل خود اقدام به فرار نموده و خانواده های آنان از آنها بی خبر بوده و اعلام مفقودی نموده بودند.

وی عنوان داشت: متهمین دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود را اعتراف و در ادامه اذعان داشتند برای عضوگیری و اعتمادسازی اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای یک باند 14 نفره شرکت هرمی در پردیس دستگیر شدند

اعضای یک باند 14 نفره شرکت هرمی در پردیس دستگیر شدند