مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-15سياسي

زیر بار مذاکره برد _ باخت نمی رویم/ دست «روحانی» برای لغو تحریم ها بسته نیست


هیچ فردی دست رییس جمهور را برای تلاش و پیگیری در راستای برداشته شدن تحریم ها نبسته است و اگر بتواند این کار را انجام دهد، - به وی مدال افتخار هم می دهیم.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به اظهارات رییس جمهور مبنی بر اینکه از مذاکره وین نترسید، بعضی ها می ترسند.

آنقدر هم که شما نگران هستید که زود این مذاکره به نتیجه برسد و تحریم ها برداشته شود و در انتخابات مشکل پیدا کنید هم نیست.

مذاکرات مشکلات خاص خود را دارد ، گفت: رییس جمهور نگران جایگاه خود و همچنین جایگاه حزب و تشکیلاتش در آینده است و با توجه به اینکه کارنامه بسیار ضعیفی در این 8 سال داشته است و مردم به شدت از عملکرد وی گلایه مند هستند، به همین دلیل این روزها مجدداً همان استراتژی سال 92 را تکرار می کند.

حربه انتخاباتی رییس جمهور وی متذکر شد: روحانی در انتخابات سال 92 هم این مسائل را مطرح می کرد و خطاب به جریان سیاسی مقابل خود می گفت که شما فن مذاکره را بلد نیستید و ما مذاکره بلدیم و مجدداً به این حربه روی آورده است تا جریان وی بتوانند کرسی ریاست جمهوری را در انتخابات خرداد ماه کسب کنند.

این سخنان رییس جمهور کاملا تبلیغاتی و انتخاباتی است و اگر واقعاً روحانی برنامه ای برای برداشتن تحریم های ظالمانه علیه کشورمان داشت، باید اقدامات لازم را در عمل و از همان اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر بار مذاکره برد _ باخت نمی رویم/ دست «روحانی» برای لغو تحریم ها بسته نیست

زیر بار مذاکره برد _ باخت نمی رویم/ دست «روحانی» برای لغو تحریم ها بسته نیست