مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-15سياسي

پروازهای بین المللی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برقرار است


مدیرکل فرودگاه های اصفهان با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه درموج چهارم کرونا گفت:تاکنون دستورالعملی درباره لغو و ابطال پروازهای بین المللی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ابلاغ نشده است.

- حسن امجدی در گفت وگو با و نظارت بر رعایت هر چه بهتر آنها به منظور حفظ سلامت مسافران و کارکنان با شدت بیشتری در این فرودگاه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تمامی شیوه نامه های بهداشتی در حوزه هوایی و خدمات فرودگاهی اعمال شده اند، افزود: جلوگیری از ورود مسافران و مراجعه کنندگان فاقد ماسک به ترمینال های پروازی و اماکن فرودگاهی و غربالگری حرارتی در مبادی ورودی به ترمینال ها و اماکن فرودگاهی با شدت و دقت بیشتری انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان همچنین به تشدید نظارت مراقبین سلامت در ترمینال ها و سایر اماکن فرودگاهی اشاره کرد و گفت: استفاده از ماسک، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مسافران، مراجعه کنندگان، بهره برداران فرودگاهی توسط مراقبین سلامت رصد می شود؛ همچنین ترمینال ها و اماکن عملیاتی، اداری و تجهیزات فرودگاهی به صورت مستمر در فرودگاه شهید بهشتی ضدعفونی و میکروب زدایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای بین المللی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برقرار است

پروازهای بین المللی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برقرار است