مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 00:502021-04-14بين الملل

بلینکن: تصمیم ایران برای غنی سازی 60 درصدی «تحریک آمیز» است!


وزیر خارجه ایالات متحده با «تحریک آمیز» خواندن تصمیم ایران به آغاز غنی سازی 60 درصدی اورانیوم مدعی شد که این اقدام جدیت تهران در گفتگوهای هسته ای در وین را مورد تردید قرار می دهد! - وزیر خارجه ایالات متحده با تحریک آمیز خواندن تصمیم ایران به آغاز غنی سازی 60 درصدی اورانیوم مدعی شد که این اقدام جدیت تهران در گفتگوهای هسته ای در وین را مورد تردید قرار می دهد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری که در مقر ناتو در شهر بروکسل برگزار شد، با اشاره به موضوع ایران تصمیم تهران برای آغاز غنی سازی 60 درصدی اورانیوم را اقدامی تحریک آمیز خواند و مدعی شد که این اقدام جدیت تهران نسبت به گفتگوهای هسته ای در وین را مورد تردید قرار می دهد.

وی در ادامه افزود که واشنگتن این اعلان تحریک آمیز مبنی بر قصد تهران برای آغاز غنی سازی اورانیوم با درجه خلوص 60 درصد را جدی تلقی می کند.

بلینکن همچنین با اشاره به توافق هسته ای موسوم به برجام گفت: من بایدن به شما بگویم که این گام جدیت تهران در ارتباط با گفتگوهای هسته ای را به زیر سئوال می برد .

طرفهای اروپایی امضاکننده توافق هسته ای 2015 ایران (فرانسه، انگلیس و آلمان موسوم به تروییکای اروپا) نیز مدعی هستند که این تصمیم تهران در تضاد با تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: تصمیم ایران برای غنی سازی 60 درصدی «تحریک آمیز» است!

بلینکن: تصمیم ایران برای غنی سازی 60 درصدی «تحریک آمیز» است!